Langkah Mudah untuk Menyiapkan Sandwich Untuk Aku, Lezat Sekali

sandwic untuk saya

Mencari inspirasi? Langkah mudah untuk membuat sandwic yang unik untuk saya? Orang ramai menggunakan imej internet sebagai inspirasi untuk menggunakan internet di telefon bimbit mereka. dan kali ini saya akan kongsikan panduan resepi sandwic untuk menjadikan anti-failure sangat susah dan senang. Jika diproses secara tidak betul, hasilnya bersih dan biasanya sangat tidak menyenangkan. Malah, sandwic yang baik harus mempunyai rasa dan rasa yang menyelerakan.

Banyak perkara yang mempengaruhi rasa Sandwich For Me, dari jenis bahan, pilihan bahan segar, hingga cara penyediaan dan penyajiannya. Jika anda ingin membuat sandwic yang lazat di rumah, jangan risau kerana jika anda tahu caranya, hidangan ini boleh menjadi istimewa. Seterusnya ialah foto Sandwich For Me yang boleh anda gunakan sebagai inspirasi.

Di bawah ialah beberapa cara mudah dan senang saya boleh membuat sandwic siap sedia. Anda boleh membuat saya sandwic dengan 9 jenis bahan dan 6 langkah penyediaan. Cara menyediakan makanan.

Terbaik dari saya ???? Sangat mudah untuk kita membuat sandwic dengan bahan-bahan yang ada di rumah. Menunya cukup untuk seorang atau dua orang. Kalau nak buat bahan lagi boleh. Isi ketam tu boleh kita gantikan dengan ayam, udang, tuna, sardin atau apa sahaja. tahniah.

Bahan-bahan dan rempah yang diperlukan untuk sandwic untuk saya:

  1. 2 keping roti
  2. campurkan ia
  3. 2 biji telur
  4. sedikit garam
  5. Bahan tambahan
  6. 3-4 daging ketam} dimasak dahulu
  7. 4 hirisan timun
  8. 4 keping nenas
  9. untuk merasai sos cili

Langkah untuk membuat saya sandwic

  1. Rebus keris seketika, keluarkan dan ketepikan.
  2. Pukul telur dengan secubit garam. Kemudian letakkan di atas loyang yang telah digris sedikit.
  3. Letak roti. Apabila kita melihat telur itu kering, kita boleh membalikkannya. Kami meletakkan banyak telur untuk memastikan ia kemas.
  4. Masukkan timun, nenas dan inti udang. Susun dengan kemas. Tuangkan sos lada ke atasnya.
  5. Kemudian lipat 2. OK boleh angkat dan potong 2 bahagian.
  6. Sedia untuk makan.

bagaimana keadaan mereka? Mudah kan? Mereka membuat sandwic yang boleh anda buat di rumah. Semoga berjaya dan nikmatinya!

0 Post a Comment

Post a Comment